whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות

    איך לבצע שינויי דיירים בדירה החדשה שקנינו ולהישאר בחיים?

    קניתם דירה חדשה מקבלן? מזל טוב!

    זה היה החלק הקל.. עכשיו מתחילה מסכת של שנתיים עד שלוש לקבלת המפתח, בדיקת תכנית הדירה והתייעצויות עם משפחה וחברים, קבלת הפידבק, ההתבאסות, צריך לשנות את התכנית, צריך לבחור ריצופים, מה עושים עם המטבח הקטנטן, אין מספיק תאורה, ואז מתחילים לשבור את הראש מה עושים.

    ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם – פנו לעזרה מקצועית. דהיינו, מעצב פנים המתמחה בשינויי דיירים שיוכל לקחת אתכם יד ביד דרך התהליך הארוך הזה ולהוציאכם ללא פגע.

    אז איך מתחיל התהליך?

    לאחר שהסתיים הליך הרכישה, תיקבע לכם פגישה עם מתאם או מתאמת שינויי הדיירים האמונים על הפרויקט, ובוא יימסר לכם פולדר המכיל את תכניות הדירה, מפרט הסטנדרט של הריצופים והחיפויים לדירה, (בדרך כלל בין שלושה לארבעה ספקים לכל דבר) תכנית מטבח הסטנדרט, מסמך המפרט את הליך ועלויות שינויי הדיירים, ועוד מסמכים שונים המפרטים את מיקום החניה, מחסן וכו.

    לאחר פגישה זו נפתח חלון זמנים של בדרך כלל חצי שנה עד שנה שבו ניתן לשנות את תכנית הדירה, יש לאפיין את חומרי הגמר, לחתום על כל התכניות כולל המטבח כדי שהכל ירד לבניה וייצור.

    במידה ועברתם על הכל ואתם מרוצים עד הגג – מצוין, סעו לשלום.

    במידה ואתם לא מרוצים, ברוכים הבאים ל80% מרוכשי הדירות, צריך לבצע החלטות ושינויים. לצערנו, רוב מפרטי הסטנדרט שניתנים כיום ע"י הקבלנים הינם פשוטים עד זולים מאוד, ולכן הרוב המכריע של רוכשי הדירות הולך על שדרוג ושינוי התכנית. מכיוון שאתם לא מעצבים או אדריכלים, אחרת לא הייתם כאן, ואינכם יכולים להוציא סט תכניות מלא ומקצועי ולהגישו למתאם השינויים, אנחנו מגיעים בנקודה זו.

    אנו נפנה ישירות למתאם, נקבל את קבצי תכניות הדירה, המפרטים השונים, נעבור על הכל ונמליץ על השינויים הנדרשים. בדרך כלל השינויים הינם באזור המטבח, סלון, שירותי אורחים פינת אוכל וחדרי הרחצה. מניסיוננו, הליך זה ארוך וכולל פינג פונג מול המתאם/ת ויועצי הפרויקט, ויכול לקחת חודשים. לאחר שהסתיים ההליך, ויועצי הפרויקט אישרו את כל השינויים שביקשנו לבצע בדירה, יופק סט תכניות חדש שעליו תחתמו.

    המטבח הינו נושא טעון מכיוון שרוב המטבחים שהקבלנים מספקים מאוד קטנים, כוללים בדרך כלל משטח תחתון בלבד ללא ארונות עליונים, ללא אי וללא אבזור מיוחד כגון עגלות פינה נשלפות, עגלות בקבוקים וכו. לכן נמליץ לפנות לאחד מספקי המטבחים בפרויקט ולשדרג המטבח. כל קבלן יתן זיכוי כלשהוא עד 10,000 ₪ שאיתו תוכלו להמיר את מטבח הקבלן במטבח משודרג. לאחר מכן נבחר שיש וחיפוי לקיר המטבח.

    • תאורה ונקודות חשמל – ברוב המקרים תקבלו מינימום של נקודות תאורה וחשמל, ולאחר קבלת הדירה זו משימה בלתי אפשרית של קידוחים בתקרת בטון ובקירות על מנת לשנות ולהוסיף, בטח ובטח בממ"ד, לכן תמיד נמליץ להוסיף ולשנות בשלב השינויים לפני בניית הדירה.
    • תקציב – קביעת תקציב מראש הינו הדבר החשוב ביותר שתעשו. התקציב צריך לכלול בתוכו את שכר המתכנן (מעצב הפנים), עלות השדרוגים והשינויים שתשלמו שירות לקבלן, (כן, הם גובים כסף על השינויים אפילו שלא החלו לבנות את הקומה הראשונה) עלות שדרוג המטבח והשיש, הריהוט, גופי התאורה, מכשירי החשמל, ארונות וכו. כך תבטיחו לעצמכם להגיע לקוו הסיום ללא חריגות כספיות ובעיקר עם הבריאות הנפשית שלכם שלמה.

    מזל טוב אמרנו?

    מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא כל התחייבות? צרו קשר ונשמח לחזור אליכם

    תמונה

    מאמרים נוספים

    post-image
    כיצד תערכו למצב הבטחוני?

    חשבתי הרבה מה אפשר לכתוב בשעה כזו, הלב נקרע, אנחנו...

    קרא עוד
    post-image
    איך לשפץ ולעצב את הדירה בתקופת מיתון ולשרוד את זה...

    שוב הגיעו החגים, וכרגיל בא לנו לשפץ ולעצב את הבית...

    קרא עוד
    post-image
    איך להוסיף שיק צרפתי ואלגנטי לדירה הישראלית?

    חלום צרפתי - בעיצוב פנים אנחנו קוראים לזה השיק הצרפתי....

    קרא עוד
    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן