whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות

    איך להוסיף שיק צרפתי ואלגנטי לדירה הישראלית?

    חלום צרפתי – בעיצוב פנים אנחנו קוראים לזה השיק הצרפתי. הם כנראה פענחו אי שם במאה ה18 את הDNA של מה זה שיק אמיתי, מה זו אלגנטיות.

    למרות שרובנו חולמים על לגור בטירה צרפתית עם קמין ענק משיש, המציאות תופחת על פנינו ומזכירה שאנחנו צריכים להסתפק בדירה ישראלית ממוצעת לחלוטין.

    משדרגים – אז איך בכל זאת מכניסים קצת מהשיק הזה לבית שלנו? קבלו כמה טיפים בעיצוב פנים סודיים שאנחנו המעצבים משתמשים בהם לשדרוג הבתים שלכם…

    וילונות –

    להכניס שפע של בד נשפך לבית. ברוב דירות הקבלן בארץ החלונות יחסית קטנים, החללים מרגישים קשים. הכנסה ווליום של בד לחלל מרככת אותו, מכניסה חום, וצבע. ההמלצה שלנו, לכו על וילונות שופעים מהתקרה לרצפה, אף פעם אל תתלו וילונות שמגיעים רק עד סוף החלון. נורא. זה משדר דלות. וילון בד צריך להישרך מהתקרה לרצפה ולשדר עושר ושפע. כמו כן, בצורה כזו אנחנו "מרמים" והחלון נראה הרבה יותר גדול ממה שהוא בפועל בגלל הוילון. מעניין מה לפאנג שוואי יש לומר על זה…

    אם אתם רוצים בכלל ללכת עד הסוף, אפשר גם להוסיף לפתחי הדלתות וילונות בצד מה שיעשיר עוד יותר את החלל. מבחינת עלויות, ישנם מבחר גדול של ספקים כך שאפשר לבחור בדים יפיפיים בעלות שנעה בין 30 ₪ למטר בד ועד 1000 ₪ למטר. השמיים הם הגבול. מסינטטי ועד משי אמיתי.

    טיפ שיחסוך לכם הרבה כסף: קנו את הבד שאתם רוצים ותמיד חלמתם עליו, ותתפרו בעצמכם את הוילון. זה יחסוך לכם חצי מעלות הוילון, וגם יהיה פאן. זה לא כזה מסובך כמו שאתם חושבים.

    זהב זהב ועוד זהב –

    כולכם בטח שמעתם על וורסאי, ואם עדיין לא, אל דאגה, תשמעו ממני בקרוב… אם יש משהו אחד שמאפיין יותר מכל את הארמון המדהים הזה, זה כמות הזהב שזרקו שם על הקירות. כן, זהב אמיתי על כל הקירות. אז נכון, אנחנו לא הולכים עכשיו לצפות בזהב אמיתי את קירות הבית שלנו, אבל יש טיפים איך אפשר להכניס קצת מהזוהר הצרפתי במינימום השקעה. מסגרות של תמונות ומראות מוזהבות לא עולים כיום כל כך הרבה, ויכולים לשדרג בקלות את הקיר. אפשר לבחור מראה גדולה במסגרת זהב יפה ולמקמה במקום מרכזי בחדר, מה שייתן נקודה מרכזית אליה יימשך המבט. תעשו סיבוב בשוק הפשפשים, אולי תמצאו מציאה, איזה פמוט מוזהב, תמונה ישנה במסגרת מרשימה. שווה לחפש. אפשר גם לקנות פחית צבע זהב ולצבוע…

    שנדליר –

    שחושבים על שיק צרפתי חושבים על שנדליר אלגנטית עם טיפות קריסטלים מטפטפות מזרועותיה. אין משהו שיכול לשדרג חדר יותר משנדליר יפיפייה. לא חייבים להשתגע ולקנות אחת ענקית, מספיק אחת קטנה אך יפה בשביל הצהרה שיקית בחלל. בדירתנו הישראלית, המקום הכי נכון למקם שנדליר יהיה מעל שולחן האוכל. ניתן למצוא היום שנדלירים ממחיר של 100 ₪ ועד עשרות אלפי ₪.. אם אתם באמת אוהבים את השנדליר שלכם, הטיפ שלנו – בהזדמנות הראשונה, תקפצו לפריז, שם נמצא שוק העתיקות הגדול בעולם. בשוק הזה ישנו אזור המוקדש כולו לשנדלירים. לא, אתם לא בגן עדן, זה שוק העתיקות. תמצאו אחת שאתם אוהבים ויאללה תארזו למתנה בבקשה.

    שטיחים –

    בתור מי שהמציאו את הגובלנים, הצרפתים אוהבים שטיחים. השטיחים מצטיינים בהכנסת חום לחלל, עמעום רעשים, וזריקת צבע. אם אתם רוצים לדייק, שטיחים אוריינטלים דהויים יהיו מושלמים. שטיחים כאלה הולכים אפילו עם ריהוט מודרני לתחושה יותר אקלקטית בבית. כמו כן, נסו לזרוק כמה שטיחים אחד על השני, זה אולי נשמע מוזר, אבל ככה תעשו את זה – אפשר לקחת שטיח חלק וגדול, עדיף בצבע בהיר, ולהניח עליו במרכז שטיח אוריינטלי צבעוני כסוג של תמונה בתוך מסגרת. כמו כן, בעידן החללים הפתוחים, שטיחים עוזרים להגדיר אזורים, כגון סלון, פינת אוכל, הול כניסה וכו. אם אתם אוהבי עור ופרוות, נסו לזרוק עור של פרה או זברה על שטיח בהיר לזריקה של שיק צרפתי סקסי.

    פרחים ויין –

    אי אפשר בלי פרחים בבית. פרחים מרוממים את המצב רוח ומכניסים יופי צבע וריח. לטאץ' סופי של צבע הכניסו זר של צבעוניים, וורדים, או מה שבעונה. בשביל אירועים מיוחדים, תשקיעו בבוקה, המילה הצרפתית זר פרחי חממה ענקיים, מין לקט אקלקטי של זנים שונים גדלים וצבעים. הניחו ליד בקבוק יין רוזה וזהו, אתם מוכנים, כל אורח צרפתי ירגיש בבית.

    ריצוף –

    אם יש משהו שמאפיין חלל צרפתי זה רצפת הפרקט. כשנכנסים לדירה בפריז, הדבר הראשון שתשמעו זה חריקות הפרקט. ישנם מספר סוגים פופולאריים, העיקריים הם פיש בון, שנהנה מפופולאריות בישראל לאחרונה. ההמלצה שלנו ללכת על פרקט עץ אלון מלא, לאפקט האמיתי, תהנו לא רק מרעשי החריקות אלא מהריח הייחודי.

    תמונה

    מאמרים נוספים

    post-image
    כיצד תערכו למצב הבטחוני?

    חשבתי הרבה מה אפשר לכתוב בשעה כזו, הלב נקרע, אנחנו...

    קרא עוד
    post-image
    איך לשפץ ולעצב את הדירה בתקופת מיתון ולשרוד את זה...

    שוב הגיעו החגים, וכרגיל בא לנו לשפץ ולעצב את הבית...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים בעידן הקורונה

    אחרי חודשיים בסגר, עם מסיכה, בלי מסיכה, סגורים בבית, בדירה,...

    קרא עוד
    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן