whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות

    בית החלומות שלנו – עיצוב פנים מודרני עם טאץ' קלאסי

    אנחנו חיים בקצב כל כך מהיר בימים אלו, שאנחנו לא עוצרים לרגע לשאול את עצמנו, מה בעצם אנחנו אוהבים, איך היינו רוצים שבית החלומות שלנו ייראה. רוצים לסיים מהר, לעבור ולגמור עם זה. ואז מתחילים עם החרטות… אולי, הייתי יכול לעשות את המטבח קצת שונה, ממש בא לי את המראה שראיתי במגזין פעם, ואת הפינה הזו בגוון הזה, והסלון בכלל רציתי בקטיפה, והתמונות שיש לי היום? בא לי לזרוק אותם.

    כיום הנטייה לעצב פשוט ונקי, שיהיה כמה שיותר קל לנקות… אז בואו לא נתבלבל בין הרצון לבית מסודר ומאורגן לבית שכולו גלידה וניל. בסוף כולם שוכחים שבית, מעבר לקורת גג ומקום לחיות, לישון ולגדל בו את משפחתנו, יכול וצריך להיות מקום שיהיה לנו כיף להיות בו, וכאן, אנחנו נכנסים לתמונה.

    קבלו כמה טיפים ששווים זהב לעיצוב פנים הבית עם הטאץ' שלנו:

    • שילובים – קחו לדוגמא חיפוי קיר דקורטיבי בסגנון קלאסי, והציבו לידו ספה במראה מודרני איטלקי וחלק, או שלבו חומרים ובדים עשירים על רקע של קיר לבן וחלק. ניתן למצוא פרטי ריהוט וינטג' (טרנד ענק היום) ולחדשם עם בדים מעניינים. הכי חשוב כדי שהשילוב יעבוד – הצבעים. החליטו על פלטה אחידה לקירות והרצפה, והתמידו אתה, אותו הדבר לגבי הריהוט.
    • אקססוריז – אפשר בקלות לשדרג כל חלל באמצעות אקססוריז או איך שאני אוהב לקרוא להם, פיצ'פקס. תמונה גדולה במסגרת זהב קלאסית על רקע קיר בטון מוחלק, או פסל ברונזה מעניין על השידה בצבע לבן שקנינו באיקאה. כריות, שמיכות טיוי, וואזות מזכוכית מורנו שובבות כל אלו יכולים לשנות מידית את החדר. דוגמא קלאסית שאני אוהב לתת היא איך להלביש ספרייה. על פניו, ספרייה היא הדבר הכי משעמם בחדר. ספרים ורק ספרים. אבל לא, פה הטעות.. בזמן התכנון המוקדם, מקמו שקעי חשמל במקומות שונים בקיר, כך שכשתציבו את הספרייה, נוכל למקם גופי תאורה קטנים בין הספרים שישדרגו כל מדף.
    • לצבע חשיבות רבה – כדי ליצור מראה קלאסי ומתוחכם, מומלץ להיצמד לפלטת הצבעים של: לבן, אפור לגווניו, שחור, חום שוקולד כהה, וכחולים כהים אפורים. על הרקע של הפלטה הזו, נזרוק כתמי צבע פה ושם ע"י שילוב מתוחכם של אקססוריז.
    • רצפה – במקום לרצף את כל הבית בגרניט פורצלן (כי זה מה שהקבלן נתן לנו) נוכל לדוגמא, לרצף בסלון פרקט עץ אלון פישבון מה שיכניס חמימות רבה לבית, ולשלב עם קיר אחד של בטון מוחלק, ובאזור הכניסה והמטבח לרצף בבטון מוחלק או אריחים המדמים בטון (יש כיום אריחים מצוינים).
    • מראה מראה שעל הקיר – מומלץ להציב מראות גדולות בחללים קטנים מה שייתן את האשליה של חדר גדול יותר, ועם המראות אפשר בכלל להשתגע מבחינת מסגרת. הפכו את המראה לסוג של מיצג אומנות.
    • טקסטיל – גם עיצוב פנים מודרני צריך טקסטיל שיחמם אותו קצת.. שטיחים, וילונות, כריות, רק הקפידו להשתמש בלא יותר מ2 גוונים שונים מאלו השולטים בחדר. שטיח פרסי שחוק על רצפת בטון או שטיח אפור כהה על רצפת עץ וכו.. הבנתם את הרעיון.
    • הטיפ הכי חשוב – לשלב. הציבו את מכונת הזינגר של סבתה על אחד המדפים בספריה ממדפי מתכת דקים, ועם הספה המודרנית שלבו כורסא קלאסית משוק הפשפשים בריפוד מחודש ומדליק, או שנציב קומודת עץ ישנה ומגולפת בכניסה לבית עם מראה חלקה ופשוטה. שחקו ושלבו וזה מה שיכניס את הסטייל לבית שלכם.

    מעוניינים בפגישת ייעוץ ללא התחייבות? השאירו את פרטיכם ונשמח לחזור אליכם

    תמונה

    מאמרים נוספים

    post-image
    כיצד תערכו למצב הבטחוני?

    חשבתי הרבה מה אפשר לכתוב בשעה כזו, הלב נקרע, אנחנו...

    קרא עוד
    post-image
    איך לשפץ ולעצב את הדירה בתקופת מיתון ולשרוד את זה...

    שוב הגיעו החגים, וכרגיל בא לנו לשפץ ולעצב את הבית...

    קרא עוד
    post-image
    איך להוסיף שיק צרפתי ואלגנטי לדירה הישראלית?

    חלום צרפתי - בעיצוב פנים אנחנו קוראים לזה השיק הצרפתי....

    קרא עוד
    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן